Budování značky
Branding a grafika pro konzistentní komunikaci vaší značky
Při budování značky firmy všechno souvisí se vším: brand, vizuální styl a grafická podoba jdou spolu ruku v ruce. Jednotný vzhled webové stránky i materiálů a jasně definovaný branding vás srozumitelně představí stávajícím i potenciálním zákazníkům a partnerům a pomůže budování značky.

Branding
V rámci brandingu se zaměřuji na podstatu vaší značky a její hodnotu. Zvolíme komunikační tón i vizuální styl a vše vyladíme tak, abyste byli připraveni pro každou situaci. Na konci získáte brand manuál, který definuje komunikaci napříč všemi materiály.

VIzuální styl
Tvorbu vizuálního stylu v podobě designu při realizaci nebo přípravy grafického manuálu nabízím především živnostníkům a malým firmám. Zahrnuje návrh typografie, barevné palety a obrázků pro jednotnou vizuální komunikaci a odlišení se od konkurence.

Grafika
Kvalitní grafické návrhy pro web, sociální sítě či tiskoviny posilují povědomí o značce. Na základě vašich požadavků zpracuji grafiku, která bude v souladu se stávajícími podklady nebo je sjednotím tak, aby působily konzistentně.
Nabídka služeb
Spolupráce se zaměřením na budování značky může zahrnovat tyto oblasti

Analýzy
Analyzuji pozice na trhu, cílové skupiny, konkurenci a strategie rozvoje podnikání.

Konkurenční výhody
Pomůžu definovat konkurenční výhody vašich produktů a služeb.

Strategie odlišení
Zformuluji jedinečné vlastnosti, aspekty značky a komunikační styl.

Styl komunikace
Optimalizuji interní a externí komunikaci značky, tón a způsob sdělování informací.

Barvy a typografie
Vyberu kombinace barev a typografie, vhodných pro reprezentaci vaší značky.

Brand manuály
Zpracuji manuály pro konzistentní komunikaci a vizualizaci vašeho brandu.
Domluvte si konzultaci zdarma
Potřebujete optimalizovat stávající web či navrhnout nový digitální produkt, který reflektuje současné trendy a zároveň stojí na ověřených technologiích? Kontaktujte mě a domluvíme nezávaznou úvodní konzultaci v délce do 30 minut zdarma.
Ptáte se
Často kladené dotazy
Jak se liší branding a vizuální styl?
Přestože se často zaměňují, vizuální styl ani jeho prvky nelze označit za branding samotný. Analýza brandu a budování značky jsou mnohem komplexnější a zahrnují také formulaci faktorů souvisejících s podnikáním, které jsou důležité pro samotnou značku. Vizuální styl je součástí brandingu, jde o vizualizaci značky v podobě loga, použitých barev, volby typografie a příp. další viditelné prvky.
Co potřebuji k zadání zakázky?
K zadání zakázky potřebujete co nejpřesnější popis výstupů, které požadujete. Může to být brand manuál nebo jeho části, grafický manuál či návrh vizuálního stylu v rámci výroby webu, příp. představy o zpracování grafiky. Podle zadání se odvíjí výsledná cena, která může být koncipovaná jako projektová nebo hodinovou sazbou.
Jak dlouho trvá realizace grafických podkladů?
Jednodušší grafické elementy či návrhy tiskovin je možné zpracovat v řádu hodin nebo dní. U komplexnějších projektů (editovatelné šablony na sociální sítě, sety tiskovin atd.) navrhuji časový rámec. Podle složitosti může zpracování trvat několik dní, ale i týdnů.
Jaký typ grafiky děláte?
Zaměřuji se zejména na výrobu grafických podkladů na míru pro webové stránky, včetně tvorby logotypů, úprav fotografií apod. Dlouhodobým klientům nabízím také výrobu grafiky pro sociální sítě a tiskoviny, které jsou v souladu s designem webu. V případě zájmu zajistím tisk ve skvělé tiskárně.