Webové stránky
Responzivní webové stránky pro reprezentaci vašeho podnikání
Efektivní firemní či osobní webové stránky reprezentují váš byznys s ohledem na stanovené cíle a současně reflektují specifika vaší cílové skupiny. To platí, ať už potřebujete přehlednou firemní prezentaci, nové e-commerce řešení nebo dedikovanou microsite.

Firemní prezentace
Vytvořím profesionální firemní prezentaci v rozsahu od jedné strany po složité strukturované weby s mnoha sekcemi. Neomezuji se na používání hotových šablon: pracuji vždy podle potřeb projektu a ušiji design zcela na míru byznysu a potřebám uživatelů.

E-commerce řešení
Chcete vlastní e-shop a zároveň vám nevyhovují krabicová řešení? Navrhnu plně či částečně automatizovaný internetový obchod do 10 000 produktů v jedinečném designu přesně na míru vašim potřebám. Může zahrnovat i firemní prezentaci nebo blog.

Microsites
Atraktivní mini prezentace specifických informací pomáhá cílit na potenciální zákazníky. Realizuji landing pages na vlastní doméně nebo subdoméně, s důrazem na optimalizaci pro vyhledávače. Microsites se zaměřují na prezentaci výrobku, služby, kurzu a dalších.
Nabídka služeb
Spolupráce se zaměřením na webové stránky může zahrnovat tyto oblasti

UX/UI design
Webové stránky tvořím s důrazem na uživatelskou přívětivost.

Design na míru
Navrhuji weby s grafikou zcela na míru potřebám vašeho podnikání.

Šablony
V případě omezeného rozpočtu připravím web na šabloně, kam doplníme texty a obrázky.

Blogy
Vytvořím design úvodní strany i příspěvků včetně sdílení článků na sociálních sítích.

Newslettery
Nastavím magnet na kontakty, seznamy i design e-mailů pro zasílání novinek.

SEO optimalizace
Při výrobě webu provádím on-page optimalizace pro lepší vyhledatelnost.

Pluginy
Používám ověřené a bezpečné doplňkové moduly pro rozšíření funkcionalit webové stránky.

Technické realizace
Spolupracuji s experty v oblasti zajištění technické podpory projektu ve všech fázích.

Automatizace
Nabízím částečně i plně automatizovaná řešení pro e-commerce.

Optimalizace konverzí
Navrhuji optimální konverzní cesty včetně testování a analýzy stávajících řešení.

Analýzy webů
Provádím analýzy stávajících, nevyhovujících webů včetně návrhů zlepšení.

Poradenství
Poskytuji poradenství a konzultace v oblasti webů a optimalizace.
Domluvte si konzultaci zdarma
Potřebujete optimalizovat stávající web či navrhnout nový digitální produkt, který reflektuje současné trendy a zároveň stojí na ověřených technologiích? Kontaktujte mě a domluvíme nezávaznou úvodní konzultaci v délce do 30 minut zdarma.
Ptáte se
Často kladené dotazy
Co potřebuji k zadání zakázky pro výrobu webu?
Před finálním zadáním zakázky si ideálně připravte podrobné technické specifikace (zejména pro e-shopy a technicky náročnější projekty) a požadovaný rozsah včetně obsahu. Ještě před zadáním byste měli mít připravené fotografie a další grafické podklady, které chcete na webu použít. Stejně tak pomůže rámcová představa o textech na webové stránky (u e-shopů popisky produktů a kategorií). Pokud si během přípravy zadání nejste jistí nebo si se specifikací vůbec nevíte rady, dejte mi vědět a pomůžu vám konkretizovat zadání pro jednotlivé části, které budou v souladu s vašimi obchodními cíli.
Jak probíhá výroba webových stránek?
Po přesné specifikaci zadání a podpisu smlouvy o dílo navrhu grafiku webu, zajistím technické náležitosti a připravím webové stránky ke spuštění. V závislosti na typu a rozsahu projektu jsou součástí projektových prací průběžné konzultace, na kterých se dořešují detaily a průběžně schvalují části zpracování webu (grafika, technické řešení, testování a spuštění).
Jak dlouho trvá zpracování webu?
Doba zpracování webu závisí na jeho typu a rozsahu. Menší weby a portfolia je možné zpracovat během několika dní, větší projekty můžou trvat několik měsíců. Důležitým faktorem pro rychlost tvorby webové stránky je intenzita a kvalita komunikace se zadavatelem. Pokud je zadavatel schopný reagovat rychle, doba spuštění webu se tím výrazně zkracuje.
Na čem přesně zavisí cena projektu?
Konečná cena webových stránek závisí na specifikaci projektu (proto je důležité přesné zadání) a jeho technické náročnosti. U prezentačních webových stránek závisí cena na tom, zda jde o šablonové řešení nebo řešení na míru včetně doplňkových služeb (UX analýza, změny šablon, úpravy kódu na míru a další). U e-shopů závisí cena zejména na míře automatizace a napojení na externí systémy (např. systém Pohoda, feedy pro srovnávače a další). Cenu webu ráda navrhnu po alespoň rámcové specifikaci projektu.
Chci webové stránky, ale vůbec tomu nerozumím. Je to problém?
Pro zadání webových stránek je dobré mít alespoň základní představu o tom, jak by měl web vypadat a fungovat. Neodmítám klienty, kteří přesnou představu nemají a nedokážou specifikovat zadání. Potřebné náležitosti jim naopak ráda vysvětlím a společně stanovíme zadání v souladu s aktuálními i budoucími potřebami.
Umíte automatizovat feedy na srovnávače?
Feedy na srovnávače umíme generovat i automatizovat (to znamená, že se např. jednou týdně samy aktualizují s pošlou data do srovnávačů). U e-shopovým řešení nabízím ve spolupráci s firmou PEKK Consulting s.r.o. širokou škálu služeb v oblasti automatizace, reportingu a dalších.
Zabýváte se i nastavením reklam na Google, seznam.cz a sociálních sítích?
Služby v oblasti reklamy neposkytuji, ať už se jedná o Google Ads, Sklik od Seznamu nebo Facebook a Instagram reklamy. V případě zájmu ráda doporučím kolegy, kteří se nastavením reklam dlouhodobě zabývají a mají prokazatelně skvělé výsledky.